Min fullspäckade helg

Jopp, då var det fest!
Första festen var i norrköping, med utklädning... jag tror bilresan dit var roligare än festen även om festen var toppen. Men jag överlevde, trots att det blev en läskig biltur. Lägenheten blev väldigt fint dekorerad med massa läskigheter & en efter en kom folk utklädda.
Jag var en ängel bland alla möjliga utklädnader, väldigt kreaktiva skapelser... det var verkligen allt möjligt, sjörövare, dödsängel, hippi-tjej, Freddie Cruger, sjuksköterska, militär, kanin, katt... Det var en jättetrevlig förfest & sedan blev det utgång! Det var okej utgång, vi fick goodiebag från MakeUpStore, men i alla hast glömde jag den.... några av mina läsare kommer att strypa mig långsamt snart!
Mötte upp fina Jennie & Henrik på Olearys för att sedan sova sött hos Jennie.




På lördags förmiddagen blev det lunch på stan, Fräcka Frökens frestelser. Jennies & mitt stämmis ställe fast ett annat café. Fräcka Fröken ska till min lycka öppna i Linköping med! Jennie ska vi bli stämmisar där också?
Sedan åkte jag med Henrik till Linköping, lämnade änglavingar & min andra packning för att skynda på stan. Där blev det presentköp & en vinterjacka till mig. Men oj vad tiden försvinner! Sova lite hemma & sedan bortbjudning, puh!!

Tjejkväll & födelsedagsfirande hos Nina. Det bjöds på Martini drink & tapas, det var himla gott. Mumma, jag åt massa... kanske flera ggr.?
Det var väldigt mysigt & trevligt, med utgång på harrys så klart!!
Slutet på kvällen blev ovanligt, mat på Max med en Harrysvakt (som känner Nina) & klockan blev o43o innan jag fick krama kudden!



Söndag, barnkalas hos familjen Maria. Jonathan 4 år! En hemmagjord, retrotårta bjöds alla vuxna på & lika god som vanligt!
Min söndag blev jättemysig, jag åkte vidare efter kalaset till ett hus på landet! Livet är härligt! hihi

Idag måndag, jo men helgen överlevdes.... känner mig till och med utvilad!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Låter som en underbar helg! Vi tog ledigt helt enkelt. Är iofs inte så mkt för halloween... Ägde ett par änglavingar jag oxå, men gav bort de till mitt söta kusinbarn. Hm, var du inte ängel en annan gång oxå? =)



Asså, det där med kamerar. Såg en sony, men sony... de är ju bra på tv:n å så... kamera, vet jag ingenting om! Letar letar!!!



Haha, syftar du på mig? Make Up Store... oftast ger de bara ut massa reklam! På invigningen fick man dock massa smink och spa-grejer =) Hoppas du inte missade nåt bra!

Postat av: Anonym

stryper långsamt

Snälla Susanne..hur F**N kan man glömma en Make Up Store påse????????



Kram Elenor

2009-11-04 @ 19:08:52
Postat av: Malin

Låter som du haft en härlig helg med massa kul!

va kul o träffa er ute i lördags! va lite kul att vi va dom enda utklädda! haha! Vi skulle gått till platens men den va sån jäkla lång kö o svinkallt ute så därför hamnade vi på sliver/harrys.

Ha de bäst! kram!

2009-11-05 @ 09:49:58
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com
Postat av: Fru Sessan

Får kanske trösta dig att du kan få lite Make Up Store produkter av mig om du vill =)

2009-11-06 @ 12:51:26
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback