Min lilla fest

Att bussar (& mig själv) inte går att lita på fick jag erfara även i Lördags. Men fick till sist möta upp Ida vid resecentrum. Det kostande mig skavsår & oss tid :)
Vi gick till stan tillsammans. Första stoppen var bröllopshuset, där vi utförde ett spännande uppdrag. Verkligheten närmar sig med stormsteg...
Vi lunchade också på stan, innan vi gjorde det sista ärenderna före det var dags att gå hem till min lilla vrå.

Jennie, Linnéa & Stefan åt middag tillsammans med oss
Helt underbart mumsig mat med gott vin

Sedan kom Ann & Marcus med sittt härliga partyhumör! De gav mig en liten inflyttningspresent, ett liten söt krukväxt & ett vykort med vargmotiv!
Det blev en väldigtr trevlig fest hos mig, Sanna, Gia, Maryem & Nina kom också hem till mig. Det blev ett blandat & härligt gäng! Utgång blev på Sliver/Harrys/Riva & det var folkmassa som vanligt!
Love my friends, godnatt










Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

synd att man inte kunde komma faktiskt, hade gärna varit där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback