Farlig lokaltrafik

Dagens busshistorier: Min vän Maria tog en tidig stadsbuss för att inte missa sitt första färdmedel (swebusexpress) på sin romantiskaresa. Men lilla stadsbussen gick sönder & körde sedan tappert men långsamt. Men Maria hann i tid (som om hon hade tagit bussen efter)

På min buss mellan resecentrum & mitt hem föll stora stora "backspegeln" hos chaffören ner. Pang sa det... ungefär!! Ojsan, tänk om jag hade stått där! & vem får 7 års olycka, chaffören och/ eller vi resenärer? hihi
Vi kanske kan dela upp oturen på alla. Bussen var ju rätt så packad!!

Var på en liten shoppingtur inför min lilla helg. På bussen hem läckte bussen vatten & man kan tro att chafförerna idag har snott bussarna... huga vad galet fort de kör :)
Dessutom fanns en söt & märklig gubbe på bussen...

Ikväll tvättar jag tvätt.. fick låna nyckel av Petra. Nu har jag blandat in hyresgästföreningen också!! Tror nu något händer??
Nu ska jag göra tjusigt här hemma!

Längtar tills morgondagen
Kram

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

haha stadstrafiken är väl farlig här, alla busschauförer är galningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback