Semeter längtan!

Eftersom jag inte är som många andra svenskar så ska jag inte till Sälen & verkligen inte till Thailand! Men jag ska till en helt underbar vän som bor i södra Lappland & det är ett himelrike! Då ska jag leva norrlänning... det lilla som finns i mig!
Det ska bli toppen att komma iväg & bara njuta av livet lite. Kanske kommer jag stå på ett par skidor, kanske lite pimpelfiske & skooter åkning. Garanti på resan är gott sällskap, härlig natur & friskluft!
Hoppas höften håller för aktiviterna, puh! Den mår inte tipp, topp som svar....
I fyra dagar har jag semster & reser tillsammans med Sofie & Alex. Kommer att sakna att ha med vår Ida, men nästa gång får åka på äventyr tillsammans! Sedan är jag ganska säker på att det går fort fram tills att vi ses igen i oktober så klart! Bröllopstider!

Nu ska jag packa & fortsätta i tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

så underbart det låter!

ha lite kul för mig med!

Postat av: Marianne

Ja det kommer bli toppen!! :) Vi får ta det varligt med din höft! Men lite skidor kanske de blir i alla fall!! Kram kram

2009-03-25 @ 09:06:54
Postat av: Anonym

Leva norrlänning... innebär inte det hembränt o lingondricka? ler



Ha en underbar semester



Kram Elenor

2009-03-25 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback