Ny arbetsvecka

Upp som en sol ner som en pannkaka!
Fan vad dyrt det är att leva. Har just tittat på min ekonomi, haha!
Nu har jag känt mig på gott humör i flera timmar, men nu då...
Jag verkligen hatar min 75% lön, man har inte bra som barnskötare.... men det är uselt att behöva gå ner i tid!
Måste tänka om, ska nog tacka nej till mina prenumationer Topphälsa & Amelia. Och Lovefilm!
Sedan kan man ju få sina räkningar varje månad. i stället för var tredje! Ska försöka se till att få vara mera barnvakt! Men vill börja heltid igen! Det behövs om man säger så, åh inte bara för min egna skull!

Haha, vet inte om jag vill ha någon kommentar på detta inlägg!

Känner mig pigg & utvilad! Längtar till våren & fick härliga vårkänslor igår!
Känns som om det går mot ljusare tider! Såg vårblommor igår!! Underbara...
Vill fortsätta med det jag skulle göra igår, analysera mig själv! Men nu ska jag traska till arbetet i stället!
Handla pendelkort för massa onödiga pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback