Min mysiga helg

Filmkväll med sällskap, nötter & lösgodis. Filmen var helt okej med Samuel L Jackson & Josh Hartnett.
Jag hade väldigt ont i höften, livet var ganska tjurigt just på både kvällen & lördagen!
Sängen har varit min kompis i helgen, med datorn som sällskap!



På lördag kvällen kom Ann & Marcus, jag bjöd på hemmagjord kladdkaka. De hade med sig chips, dip & cola, så gott det är med farligheter! Vi kollade lite halvt på Melodifestivalen & vi undrar Snälla, snälla Sverige hur tänkte vi nu?
Men det slutade skapligt i alla fall- Puh!
Vi tittade på roliga djurklipp på datorn eftersom vi är kattälskare alla tre! Vi hade funderingar på att spela TP, men jag slapp! Några av mina bloggläsare vet hur det kan gå om jag spelar sällskapsspel! 
Kring midnatt vinkade vi hejdå!

På söndagen hade jag fortfarande ont, men mycket bättre! Kan inte ligga i sängen hur jag vill...
Blir kvar i sängen eller soffan med datorn i knät, jag rensade foton & chattade hela dagen lång! Och lite kladdkaka mumsade jag då & då....


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vilken mysig lördag gumman!

hoppas gårdagen blev okej trots ensamheten <3 for you

Postat av: Marianne

åh så sugen jag blev på kladdkaka nu!!

2009-03-16 @ 21:41:19
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tänkte höra om ni vill ha ett rum var eller alla i ett?? Snart är du här igen, ska bli såå roligt! Mest att få träffa er och att ni får träffa Affe!!

2009-03-19 @ 20:48:19
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback