Veckan som gått

Måndagmorgon börjades med en promenad tillsammans med Sofie i Rydskogen. Det var en trevlig tur, men spurt i slutet. Sofie vann, men jag ver inte långt efter :)
Arbetsdagen kom och gick, sedan var jag barnvakt till två små liv! Vi äventyrade på deras trädgård & i skogen där vi åkte flygplan. I skogen såg vi afrikanska djur, lejon, tigrar, giraffer & stora ormar som låg på marken.

Tisdagen kom, jag tränade på gymmet på eftermidadgen & hade tvättid. (med egen nyckel förstås) hihi, en lite onödig notis)
Jag var väldig trött på gymmet, så allt gick långsamt! Men jag var där flitigt!

På onsdagen började jag kl. 7.oo för andra dagen i rad! Kändes lite... sedan på eftermiddagen mötte jag Gia för lite shopping, bröllopsprat & café mys! Jag hade det gött!
På kvällen skulle jag få lite gjort med var mega trött, så jag njöt av Greýs!

Torsdag, sovmorgon!!
Bowling på kvällen med Sofie, Nina, Marcus, Tobbe & Johan. Innan bowingmatchen åt vi middag på Steves. (som hade kända gäster, Merpo & Mela). Sedan var det bowling på liv & söd på Strandgatan 2!
Självklart började jag med en strike, som jag fick äta upp! Sedan blev koncentrationen inte på topp!
Jag förlorade mer eller mindre allt i hop :) Syskonen Andersson gick det fint för!

Fredag hemma mys efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Helt slut efter Malmöresan! jag älskar den staden =) Du, visste du att ösgötatrafiken, alla värdekort å sånt funkar i Malmö? De har samarbete med skånetrafiken. Känns helt ologiskt, men blev väldigt glad =)

Postat av: maria

steves haha kanske aldrig ska gå dit skulle bara påmina mig om en stockholmare :p moahaha

äh fan najs vecka! kul med bowling! det får vi fixa med nån gång! men först SPA kväll!

2009-06-08 @ 09:05:06
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Matilda Heinemo

Du verkar ja haft en bra vecka! Kul med bowling!

2009-06-08 @ 09:05:18
URL: http://missheinemo.blogg.se/
Postat av: Sofie

När ska vi bowla igen?? ;) Tack för att du vinkade av mig på stationen i fredags!! :) Kram

2009-06-08 @ 16:18:27
Postat av: Meryem

Haha kallar du oss för "kändisar"?, va söt du är gumman =). Låter som att du hade det roligt med bowling å allt =).



Ses på lördag hos G ;)

2009-06-08 @ 23:54:28
URL: http://boootylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback