Sista veckan av semestern

Som ni alla vet har jag varit på hemmaplan, har känt mig stressad även om jag haft underbara stunder med vänner!
Men i fredags blev det en ny kryssning, Tess lyckades övertala mig & så himla roligt det blev! En av de bästa kryssningarna ever! Jag hade helt fantastiskt roligt med mitt gäng & människorna vi träffade!
Hyttgrannarna var roliga, en av de gjorde lumpen i Sollefteå, världen är liten igen! "i Sollefteå fanns det bara 4 tjejer"
Vi träffade på engelskmän som hade svensexa, jösses! Mina vänner blev farliga med den " stulna" hatten & piskan, jag förväntade mig ett blåmärke på rumpan... men inget! ;)
De blev en lång & rolig natt, tack gumman!




Dagen efter, så var jag inte bakis... min kropp var bara inte sig själv! Men innan båten var tillbaka till fastlandet mådde jag bättre! Bussresan hem var tröttsam, men fick sällskap av en onykterman som hade festat hela tiden utan sömn! Herrejösses!
Hemma i soffan så orkade jag inget annnan än en halv film! Sedan sov jag som ett litet lamm...

Igår njöt jag också av livet! Var ute i solen. Satt tillsammans med James & pratade i flera timmar!
Gick en promenad med sällskap i Vallaskogen & senare blev det filmkväll.

Kanske ska njuta av solen idag med!
Kram

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

super skoj att kryssningen gick bra medn trist att du inte mådde bra sen.

tack för igår på stan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback