Oj oj

Jag har haft för mig massa under semetern, mest har jag varit social & kanske har jag inte gjort något särskilt bara haft det bra utan något vidare väder! Men en kryssning med Cinderella blev det tillsammans med Jennie & Tess! Först hade jag & jennie en heldag i stockholm, innan det var dags att anlända på en rolig kryssningbåt!
Hmm, vad har jag mer  gjort? Jag har bara varit upptagen, för upptagen att sitta här! Det är ganska skönt att vara ensam hemma i kväll! Som ni ser, jag kan knappt sätta ord på vad jag hittat på! Målat tavla, städat, tränat....

Igår var söta Veronica med familj hos mig, det blev middag på Kikkobar & mys hemma. De sov efter en natt hos mig för att sedan vidare till norr via djurparken kolmården! De bor i Kiruna, puh! Det är långt borta!
Idag blev det norrköping med jennie, maria & några barn! Vi handlade lite & sedan var vi i lekpark med kidsen!
Jag har varit helt slut sista dagarna! hihi är det så semestern ska vara?

Om bröllopet... Åh det var väldigt vackert! Ja blev sugen på ett minst lika sagolikt bröllop. Fast det är klart, jag är ingen sessa & jag har ingen prins! Ska kyssa flera grodor!
Hela bröllopet flöt helt perfekt, brunparet med följe var väldigt vackra. Beundrar minnet!

Ett extra inlägg med bilder kommer :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ser ut som du haft det rikigt bra!! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback