Första semester veckan

Efter en fantastiskt trevlig båttripp a´ la nostalgi var jag en trött tjej som bara ville hem & vila... Sov sött! Men på måndagen åkte jag till landet, Rimforsa/Opphem. Där jag hade det underbart & fick prova på lite äventyr som golf & upptäktsfärder!
Jag levde på landet i 2 dagar innan jag tog tåget hem till Linköping igen! Helt underbart vacker resväg... jag gillar Verkligen östergörlands natur!
På onsdagen kom Jennie till mig för att ha lite vinkväll hos Maria, vi hade väldigt trevligt! Jennie sov över hos mig & på  tordagen gjorde vi byn på dan!
Torsdag kvällen, hmm lite pyssel & knåp!
Fredag, träning... gud vad jag längtat! På kvällen var det fest hemma hos jag, med Maria, simon & lite främlingar!
Nina mötte vi upp på Harry´s, där jag har blivit stammis...
Det blev märklig stämmning med vakterna, då sa jag lite blygt
"ska ni inte kolla leg."?
"Nä, er känner vi igen"
"JO tack, jag börjar märka det"
Garderobspersonalen har påpekat det lite till som tätt.... men jag älskar ju att dansa!
Lite genant!

Jag är väldigt glad för mina vänners skull, love them!




Landet

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack för den här veckan gumman! har haft skitkul även pga av vissa incidenter du vet vad jag menar hehe.

men tack för i fredags! hoppas bara nu att killen man träffade är något värt o behålla med tanke på tidigare i veckan

Postat av: Sofie

Vem är det som bor i Opphem? Hade en klasskompis som bodde där ett tag...

2009-07-15 @ 14:59:01
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback