Vill också resa!!

Folk flyger & far!
Sofie & Alex är nyss hemkommen från Australien där de studerat! Tidigare ikväll gick jag genom deras bilder & vissa tappade man andan av! Så vackra, mysiga & trevliga!! De har upplevt flera saker jag skulle vilja checka av på min lista!
Sett koalor, gosar med kängerur, simmat med delfiner, sett sidney, varit på vandringar i mängder, åkt helikopter, njutit av värme i 10 månader, gått på glaciärer.....

Puh... jag vill också se mera av världen!

Min Tess har just varit i Thailand & Fredrik åker för att stanna i 1 månad!!
Flera av mina vänner planerar bröllopsresa & jag planerar att åka på fest i skåne! :)
Jag ryms nog i en väska, tror ni inte det? Jag & min kamera!



Men jag får väl fortsätta mitt drömmande!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är alltid välkomen till Fagersta! ;)Inte så många delfiner här dock, men vi kan långvandra och kanske hyra in en helikopter?! :) Och så har vi ju trippen till Dorro såklart! :) Dessutom tycker jag att vi ska åka utomlands tillsammans, vårat "kompisgäng"! Men du, de flesta som backpackar i Australien reser ensamna...tänk på det... ;) God natt vännen! KRAM

2009-01-13 @ 23:07:31
Postat av: Sofie

Men hallå, du har ju varit i England ju! Vad gnäller du om! ;)

2009-01-13 @ 23:09:11
Postat av: Ida

Din tid kommer!!

Dessutom håller jag med Soffan, du har ju varit i England!! Det är mer än vad jag varit..

Och här i Sverige reser du ju en del! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback