Underbara fredag

Åh så skönt jag haft!
Började kl. 7.oo & eftersom jag är extremt slarvig att gå till sängs på veckokvällarna så var det ganska så segt att ta sig till arbetet! Min min lilla stjärna förgyllde min dag!
Det var rätt så kyligt i morse, även om det inte var 30 minus.... vi hade "bara" 11 minus!
Men jag tyckte inte det var så kallt, gamla norrlänning som jag är! Men jag fick kylhuvudvärk (mitt egna ord) som varande ett bra tag! Puh, men jag överlevde....
Lyckliga jag slutade så tidigt som kl 12.oo & tog tåget till stan! Tog en fika på stan med Maria & hennes son Lukas! Det var första dagens njutstund!
Gick till bokhandeln där jag hade presentkort & vimsade runt ganska länge! Men bestämde mig till sist för den klockrena boken festlekar- för alla roliga tillfällen
Ida, jag fick minnsann tillbaka 12 kr på mitt presentkort :)

Dagens andra njutstund var att sova i en och en halv timma! Efter att ha läst stora delar av boken.... jag är fylld av idéer!
Drömde sött!

Nu ska jag göra mig lite pigg! Borsta håret & lite så....
Ska äta lite mat & få se lite film ikväll!!
Äntligen fredag!




festlekar- för alla roliga tillfällen
Ett hett tips till Ellix!
(som jag försökte skriva i hennes blogg, men det var omöjligt)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Oj, var det inte en sån vi fick?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback