tjejmiddags förberedelser

Jo men nu är menyn äntligen bestämt! Så jag ska faktiskt krypa ner i sängen, slappna av lite & sedan köka i väg för att handla till festligheterna! Vin & bubbel är inköpt, nu fattas något att smaska på! Längtar till hela underbara helgen....

Min form är inte den bästa, så jag ska ha en lugn & försiktigt kväll! Mina få arbetstimmar kändes långa, men piffades upp med en bukett tulpaner från mina chefer!
Nu har jag ordinerat mig själv lite skön vila, sedan ska jag ta tag i det viktiga!  


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter spännande!

Synd att jag inte kan vara med...

Postat av: Sessan is bride to be

Du skriver alltid så snyggt =)

2009-01-10 @ 16:49:04
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback