Söndags ångest



Gick en kall & vintrig promenad! Hemma igen fick jag mycket vettigt gjort!

Började med underbart roliga peppers rens... sist det projektet var igång så hade jag ingen hålslagare! Då kom jag inte alls långt! Nu hade jag också köpt en pärm så jag kunde sortera upp mina pegagogiska papper för att ta med till jobbet! Nu är det två pärmar i stället för en överfull....  så i morgon ska jag släpa två tunga pärmar till arbetet!

Det ligger ganska mycket papper på mitt golv nu, men det är snabbstädat! Det låter inte bra, men det får bli i morgon jag avslutar mitt arbete! Jag har tvättstugan i morgon efter jobbet, så då kan man röja under tiden! Då ska det bli fint igen!
Känns skönt att ha det gjort innan året börjar på riktigt!

Imorgon är det jobb igen.... kan inte förstå att jag ska jobba! Vill verkligen inte det....
Men det är bara att ta sig i kragen, hoppa in i duschen & gå till jobbet!
Känner ändå på mig att detta kommer bli en bra vecka!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det känns bättre imorgon när du kommit iväg!!

Ska tänka på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback