onödigt vetande

Att jag har fyllt mitt köksgolv med fyllda påsar från gamla köket & städat ur skåp, kylskåp & skrubbat spisen.
Jag brukar inte bli anklagad för att vara perfektionist, men ibland så! Ibland är när jag ska städa till andra (vilket man gör när det flyttstädas) & pysselprojekt! Det var bara exempel! I mitt egna hem ger jag  mig bara lite tid! För lite tid... därför blir jag aldrig anklagad för att vara perfektionist! Tror inte ens jag vet hur det stavas...  kanske är det självkritisk jag talar om ;)
Tog mig en nöjesrunda för att panta flaskor, jag har i alla fall rört på mig idag!

Det var dagens onödigt vetande!
Dags att blåsa håret & krypa ner i sängen!
Imorgon ska jag göra klart lägenheten. Ska bara jobba först!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback