Måndag

Började kl. 9.oo idag för att gå skyddsrond, plus prata med kommunal & sedan skulle jag vara ledig till klockan 13.oo! Jag såg fram emot att vara fast i Linghem, tänkte ta en lång promenad & sedan planera lite barngrupper! Men jag behövdes bland barnen! Så fyra timmar extra blev det idag! :)

Rinde hyresvärden ang min
knasiga idé! 
Ledig är grannlägenheten, men mer fick jag inte veta! Åh jag är inte ett dugg förvånad!
Jag är nästan mer förvånad över att jag ringde redan idag! Jag ska återkomma på onsdag! Spännande!

På tåget hem fick jag sällskap av min vän Ann som är så härlig!! Tjejen som får mig att skratta....
Jag följde henne till Marcus jobb, sedan blev det matinhandling! Jag kom hem hungrig vid sjutiden!
Gjorde väldigt god tonfisksås & sallad till middag! Plockat undan lite.... blev helt slut!
Åh äntligen kan jag sitta ner en stund, då är det dags att sova!

Natti




Kommentarer
Postat av: Meryem

Svar: Ja jag tänkte på att skriva en blogg seperat som bridesmaid jättelänge, bara det att det aldrig belv av liksom! Sen gjorde Gia en åt mig i smyg =), så nu är jag igång igen thihi =)



Hoppas det går bra med lägenheten nu gumman, räkna allt som jag sa och inga "OM jag gör si och så"! Då ordnar det sig nog ska du se, om jag lyckas så klarar du oxå av det =)



Puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback