Hungrig som en varg

Har precis visat lägenheten igen & vet inte om det blir flera! Hoppas inte!
Gick med några saker i taget nu innan matlagningen & eftersom jag försöker hitta humor till bloggen måste jag bara skriva ner detaljerna. Jag behövde ju nästan allt till att laga mat :)

♦ skor, jacka, pasta
♦ Varghuvudet (gosedjur), kastrull & stekpanna
♦ golvampa & saxar, knivar
♦ Durkslag & smör

Jag tror att jag måste sett bra roligt ut, men jag slapp möta grannar! Starx innan mötte jag en av mina kvinnliga grannar som tittade på mig lite förvirrat, men bodde du inte i denna säger hon & pekar!
Jo, säger jag väldigt glatt! Vi fick ett trevligt samtal där en stund. Jag har väldigt bra grannar!
Det blev gött med mat tillsist! Mummma....

Nu ska jag greja lite, får se om jag orkar göra mera vettiga saker i kväll!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag får allt ta en snabb- titt i din nya lya på lördag! :) Eller ska vi ta inflyttningsfesten där på kvällen också? Vi har väl ändå inget bättre för oss...? ;)

Postat av: Ida

Den där inflyttningsfesten vill jag vara med på så den ger ni tusan i på lördag!! Jag behöver er hääääär!!!!!

2009-01-27 @ 05:45:28
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback