Grönt är skönt

det är kvällens tema på 30 årsfesten! Det ska bli toppen, är så laddad är alkohol fri kropp kan vara... Jerry Williams på radion, höjer partystämmningen ännu högre! Härligt!  Han rätt så skönt resesällskap också!
Bästa gänget ska bara ha det megakul tillsammans! Vissa av oss har inte setts på flera år, 5 år sedan räknade vi på! Men jag vårdar mina vänner, så för mig var det inte så länge sedan! hihi nej då....

Grönt, hmm.... spännande!
Jag läste om drinkar på
cocktailguiden och läs noga vem som gjort den!


Version 3


3 cl Bacardi Razz
3 cl Midori
1 cl Lime
Sprite

Bygges i ett highballglas med is
Fyll upp med Sprite
Garnera med kiwi eller lime (grönt ska det vara).

Drinken är skapad av Rickard Johansson, Bowl 'n' Bar - Sollefteå
(Min anmärkning: Rickard är Markoolios kompis, som jobbar på baren där markoolio bröt benet!)
haha klockrent!


När ska det bli en temafest svart? :) Det får nog jag ordna!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Rosa har ju jag redan haft! =)

Postat av: Ida

Svart - låter fint!

Jag kommer!!! :)



Tack för igår!! Superkul!! :)



Ni är redan saknade...

2009-02-01 @ 16:34:52
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback