Förberedelser...

Slutade lyckligt lite tidigare på tisdagen & skyndade mig för att ordna det sista inför nyåret! Jaga bubbel blev misslyckat försök, men gjorde nytt försök på självaste nyår!
Köpte lite olika saker & gick sedan hem för att slå in paket till min fina Ida!
Det fanns lite annat att ordna med & satt en del vid datorn! För mycket....

Somnade väldigt gott & tog visst lite sovmorgon! Därav inget bloggade....
Tog mig ner till stan & systemt var ganska folktom- perfekt!!!
Handlade & gick till tåget! Min väska var så sjuk tung :) haha

Tåg resan var superskön!
Åh oskar var snäll & hämta mig!
Sedan var det bara att fixa & ordna med dukning, fördrink, oss själva...

Mer om festen kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback