Anställd utan betyg

När jag var på anställning intervju för mitt nuvarande jobb hittade jag aldrig mina betyg!
Jag var mitt uppe i min flytt (eller inte riktigt men....) & allt var inte upppackat! Än idag är inte allt flyttat från mitt gamla boende! De senate dagarna har jag haft pappersrens & ordnat i pärmar. Idag hittade jag mina betyg & intyg från arbetsgivare! Undar hur mina chefer tolkar  att jag kommer med betygen & intygen nu när jag blivit fast anställd! Jag måste ju säga att jag tycker det hela är ganska komiskt!
Sedan väntar jag på intyg från båda mina gamla Ekorrar (2 av mina förskolor).... får påminna via min gamla kollega Lisa, nu på lördag!

Har också läst alla mina tidningsurklipp från de senaste snart 8 åren.
Mycket som känns i hjärtat!! Förstår inte hur tiden kan gå så fort, men vissa saker känns helt tvärtom...
Hade också, välkommen till världen -& bröllopsurklipp! Flera blir det under året!

Så lycklig, i år är jag bjuden på två bröllop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback