Vin & melodifestivalen

Det blir aldrig som man tänk sig, men det bra i alla fall! Stina kände sig alldeles för sjukling för att komma. Men Malin kom som det var tänk & Maria dök upp som laddad partypingla! Malins Jill kom med en flaska bubbel! Vi kikade på melodifestivalen lite halvnoga... men vi lyssnade & skålade vin!
Väldigt roligt... men jag känner lite risky att jag gjorde bort mig under kvällen... hihi
Maria & jag tog oss senare till Harrys där vi dansade loss! Hennes brittiska vän James, var också där & gav oss många skratt när han gjorde narr av den typsika svenska mannen, dans & så raggade åt oss! Det senare var riktigt misslyckat! Helt underbart rolig! Man stackaren förlorade sina nycklar under kvällen. 
Nu har jag haft två grymt roliga helger & två grymt roliga kvällar denna helg! Toppen liv! Lite ensamt ibland bara....


Kexchoklad & nötter


Festflickor


Jag & kollegan Malin

Kommentarer
Postat av: Me

kanske inte snyggaste bilden på mig själv, men ville bjuda på en bild på fina toppen jag fick av Tess! :P

Postat av: Ida

Jo jättefin bild!!

Och superfin topp! Passar dig perfekt!!

2009-02-08 @ 14:17:54
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh superfint linne! Du passa skitbra i det! =) Kram!

2009-02-09 @ 09:14:56
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback