Utmaning

Jag tog mig en utmaning som jag hittade på Gias blogg

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Detta blev min bild som låg i mapp sex och är bild nummer sex.
Det är en syskonbild från Vännäs (utanför umeå) när min syster konfirmerades 2oo7
Susanne, Denny & Marielle


Jag utmanar nu Ida, Marianne, Sofie, Maria, Merpo, Mia

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

kul uppdrag hehe ska kolla upp det där när jag orkar! vilken fin bild du fick upp!

Postat av: Sessan is bride to be

Men vad trevligt =)

2009-02-12 @ 00:37:37
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback