Lyckliga Suss

Vi bilade hela vägen till skåne, utan en drink i handen! Men väl framme hos Ida kunde man tro att jag fått i mig några procent... mina vänner blev tyungna att undra som jag startat redan i bilden! Jag var så "bara" så glad att få vara med mina vänner! Jag var väldigt lyckligt glad! Helt underbart....
Mina fina vänner! Äntligen lördagkvällen jag bara visste skulle bli lyckad, åh det blev den!  

Bilder från festen ska uppdateras, inte helt smidigt att blogga i bilden!
Soffanm Alex & Suss har lekt hjältar idag! Fört en liten söt vän till trygghet!


Denna illutionstavla fick Ida av en vän

Tack Ida, för vår kväll hos dig!!







Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv min vän för att du ville komma!!

Är så himla glad att jag har dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback