Fika med Lisa

Träffade min föredetta kollega Lisa idag på Steve´s!Vi passade på att äta middag, mozzarella & parmaskinka sallad tog jag från den goa menyn. Det var en trevlig stund vi fick tillsammans!
Hon berättade ett gäng härliga historier & vi planerade nya träffar! Party, party & några fika träffar!

Får inte tag i min hyresvärd. Vill ju skriva hyreskontraktet! grrr...
Håller tummarna för i morgon!

Imorgon ska jag till Maria på kvällen. Det ska bli trevligt & spännande vilka människor som kommer.
Jag slutar tidigt- kring lunchtid, så det blir vila på eftermiddagen & lite ordning & reda hemma! Sedan förberedelse för fest...

Ha en fin Fredag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

En fin fredag till dig ocksaå vännen! Och en trevlig helg såklart! :) Glöm inte melodifestivalen på lördag! ;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback