Isande men vacker kyla

I natt bodde jag på landet hos två mysgrabbar & i morse när vi vaknat till liv var graderna på minus 21.4! Jag tog kameran i hand för att dokumentera, tog väl inga drömbilder direkt men det var helt underbart vackert.
Visst är det vackert med snö? Kanske vi får en vit jul.







Vi värmde oss vid varma spisen

Hemma i stan gjorde jag ett iskallt äventyr med kameran, kanske därför jag känner mig helt låg i kroppen just nu! Väldigt kallt var det... men frös bara om låren & händer när jag var dum nog att fotografera!









Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå inga drömbilder!...?... Du tar ju superfina kort!!! det med julgranskulan va min favvo bland dessa. Skulle jag kunna tänka mej att ha som en tavla hemma! =)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback