Flytthjälp

Igår flyttade Gia & Martin till sitt nya liv i Stockholm! De är nygifta, har just varit på smekmånad & nu är det dags att ta sig ut i verkligheten efter studierna! Gias dröm är ju faktiskt att bo i Stockholm, börjar lite smått med Lidingö!
Det känns lite konstigt, Gia var en av mina första nya vänner i Linköping när jag flyttade hit för snart tre år sedan! Nu ska hon inte bo här mer.... känns ledsamt!

Så, det minsta jag kunde göra var att agera flytthjälp & det var ganska trevligt.
Innan det blev dags att jobba vinkade jag de hej då & ett lycka till!


Ta hand om er i storstan, Puss

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Tack sötnos =) Tänk att alla år som vi har kämpat, för studier och allt bara för att kunna få det vi har drömt om! Först bröllopet, nu sthlm... nästa är väl en fin bostad =) Jag är superlycklig för att kunna nå mina drömmar =)



Tihi... ska bli riktigt spännade det här... men flytten igår, shit... den värsta flytten ever och du vet ju att jag ändå har tålamod, haha!



Våra grannar är supertrevliga, har en läkare/ortoped och hans fru är psykiatriker, bredvid mig och ja... en annan granne var oxå snäll och erbjöd flytthjälp! Jag kommer nog att stormtrivas =)



Tack för igår! Vi ses snart! Puss

Postat av: Tina

Hejsan! Ja eller hur! De va ju som bra många år sen! Med mig är allt bara fint! Hur är det själv? Jag omskolade mig till Undersköterska så jag jobbar på ett äldreboende i Stugun som ligger ca 5 mil från Östersund. vad gör du nu och vart bor du? Kram!

2009-08-12 @ 18:03:31
URL: http://tinamarie.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

tråkigt när vänner flyttar!

2009-08-13 @ 06:14:44
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback