Stora arbetsveckan

Ja, jag vet detta är en kortvecka. Verkligen jätteskönt!
Men på onsdagen hade vi pyssel med föräldrar & barn, efter det blev det kvällsmöte. Jobbade 7-21.oo
Jag har fått äran att ha hand om brandskyddet på förskolan. Det tackade jag ja till under onsdagen.
9, 5 timma "för mycket" denna veckan. Alltså mer än en arbetsdag! Hmm, intressant ;)

Skärtorsdagen så var jag påskkärringen Axa. Vi hade samling för hela förskolan, sjöng, lekte lek, ramsor & fika. 
Tänkte bjuda på en bild, men jag törs inte! haha
På kvällen var jag barnvakt åt två goingar, vi hade spring tävling, kollade in hembygda flygplan & krattade löv.
Efter barnvakten åkte jag hem till Maria & hade det trevligt tillsammans med henne & Jens! Fick massage, så uppskattat! Tack Tack, Maria! 
Längtar till denna helgen, ska njuta & ha roligt! Ska också försöka jobba lite med jobbetsbilder & lite annat pappersarbete! Men först ska jag förbereda allt mys inför helgen, handla påskgott & göra lite dukning! Ska ha lite små söta gäster!

 Bjuder på en pysselbild. Barnen fick så dekorgräs i äggskal. Jättesött!


 

Kommentarer
Postat av: mia

Glad Påsk vännen! Kom o hälsa på mig i nya lägenheten när du har tid o lust! Jag vill hälsa på hos dig med framöver! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback