Naken

Hela soffklädseln har fått åka i tvätten, åh det känns som de vita "kläderna" behövde det! Har inte gjort det sedan mina två flyttar på mindre än ett år! Så min soffa är naken... ingen/inget annat!

Dagens vettiga:
Tvättat sofftyg
Tvättat resekläder & packat upp
Har rensat make up, hårprodukter & lite smycken.
Handlat
Städat, ifall Maria & c:o kommer på besök på lördag
Exprimenterat med dekoration
Mumsat fisk för att bli smart(are)
Sett Greýs Anatomy- Älskar
Nu ska jag bädda innan jag dumpar mig i säng!



Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Blidde ingen tvätt här då?! =)



Du, jag är superpeppad... springer som en tok =) haha... köpte ett par löparskor igår! 999 kr och jag känner mig aspank! men jag har ju köpstopp av vad det gäller klänningar! Sessan ska gå ner i vikt! fan, alla i min närhet har väl gjort mig nojjig, haha... men jag ska bara gå ner 3 kg till! Kan väl inte vara så svårt??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback