Förfest med utgång

Hem till mig kom lite blandad kompott igår, Maria & hennes grabbar Jens & Pär. En tjej som heter Tessan som jag faktiskt tidigare aldrig träffat. Sanna (min kollega), Gia, Martin & Mela tittade in! Vi gjorde ett försök att koppla in SingStar som jag fått låna! Det blev tyvärr ingen skönsång! Som jag har längtat :) Vi körde lite våghals i stället!

Utgången, Harrys så klart! Vad mer kan jag säga? Träffade blivande Marsalken Emil en kort stund.
Sedan var det dans, dans & hmm ja, mer dans! Maria & Jens lämnade mig åh Tessan på dansgolvet ganska "tidigt". Jag gick kring hem 3-tiden. Maria, nästa gång ska vi båda vara friska för att dansa på riktigt!
Tröttnos! Det blev en trevlig & annorlunda kväll!!
Idag vill jag göra något annorlunda! Några idéer?
Sedan vill jag ha ett svar på ett mail!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Du kunde iaf photopshopa bort mitt öra =) Som jag gör ibland... =)

Postat av: pojkmaffia

det var kul igår sötnos!

lite knas först men det släppte när vi kom ut! o ja nästa gång måste jag vara frisk! hoppas förkylningshelvetet släpper snart med!

2009-04-05 @ 14:15:15
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Ida

Nästa gång vill jag var med! :)

Kanske den 9 maj!? ;)

2009-04-05 @ 15:36:05
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback