personlighetstest

Ida hade gjort ett personlighetstest som jag blev lockad av att testa.

Din personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.


 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare,förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.


 


 Resultatet stämmer ganska bra in på mig! Som ida säger, man har ju valt rätt yrke!
Eller vad säger ni som känner mig?

Kommentarer
Postat av: Sessan

PÅ mig var testat sååå det bara kunde bli. Om inte annat var frågorna väldigt riktade. Ja, enligt testet skulle jag passa som präst, tandsköterska, ekonomibiträde... haha, jag som hatar siffror och tandsköterska????!!!



Inte ett rätt nånstans, förutom den biten som socialtant!



Blä...

Postat av: Sofie

Nix, jag tror du har valt fel yrke...Du borde satsa mer pa att anvanda dina konstarliga talanger!!! Nan slags designer av nat slag... Jag vet hur fint du kan gora och hur enormt duktig du ar!:) Kram vannen!

2008-09-15 @ 06:36:02
Postat av: Sessan

Ja precis... du borde använda mer av din kreativa sida =) Öppna eget!!!

2008-09-15 @ 13:11:40
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lyssna pa oss nu , Suss! ;)

2008-09-16 @ 08:48:27
Postat av: Ida

Jag håller med föregående talare!! :)

2008-09-16 @ 20:39:04
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback