jahapp...

... min vecka känns stressig! Men för vissa har jag inte ett stressigt liv... men vi kan säga så här: Jag gör mitt liv stressigt & till viss del är det stressigt! Relax.... det ordet ska jag använda & utnyttja mer!

Jag hade önskat att jag hade kunnat träna mer under min gratis vecka, men det blev lixom inte så!
Igår var jag på jobbet mellan 8-21.00 puh!
Idag skulle jag träffa en instruktör på gymmet så fort jag kunde! Men blev sen från jobbet & missade givetvis pendeln med 4 min. Trots det slank jag in på Bok & Media (?) för att kolla in nyöppningserbjudanden. DVD-boxar 200 .- & pocket 29.-  Whii, fyndade glatt det allra viktigaste, för att ta mig den lilla biten tillbaka till StudioFitness!



Kommentarer
Postat av: Ida

När ska vi krypa upp i en soffa under varsin filt och kolla Grey´s ihop?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback