dagens vänskapsmöten

I stockholm passade jag på att träffa Niklas för en fika! Nicke är Fredriks* bror och jag tänkte att han kanske har tid en stund för mig! Vi hade trevligt & vi hade faktiskt saker att prata om! Även om det kändes lite små toktigt! Det kändes fint att kunna träffa Fredriks bror  även fast vi inte längre är ett par, bara vänner! Men det kommer nog inte ske så ofta att jag & Nicke ses... Det är bara skönt att veta att det gick!

Jag mötte också en gamal vän idag, vi behövde prata om förlorad tid!
Vi pratade & nu så där i efterhand känns det bra i mitt hjärta! Det känns faktiskt mycket bra!

*Min fina föredetta karl

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

hoppas du har det trevligt dä ruppe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback