avslappning

Jag måste göra reklam för bus4you! Jag sitter mycket skönt, ensam utan att trängas med någon annan! Jag kan ha min dator på utan att slösa batteri & passar på att ladda min iPod! Åh det är bliigt att åka, om man jämnför!
Jag har just drukit juice & ätit middag i form av en fullkornsbaugette! Åh nu är jag beredd att falla i skön sömn! Undra hur länge sedan jag slappnade av så som jag gör nu, om man tar bort massagen jag hade för 2 veckor sedan!!

Just nu är jag på väg upp till stockholm för att sova hos Sofia & Mattias! Åker sedan vidare till Kramfors i morgon förmiddag!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Elenor

Jag kan bara hålla med, Bus4you är helt underbara!! Jag har åkt med dom i snart ett år och mer utvilad tror jag knappt man kan vara efter en 4timmars resa.



Hoppas du får det trevligt på din resa!



Kramar E

2008-09-18 @ 08:47:51
Postat av: Jag

Hej kompis!



Nu har jag också skaffat en sådan där blogg. Det är ingen klassisk ’dagboks- blogg’... men kanske du vill läsa den ändå... !? Den här bloggen är lite mer av det anonyma slaget... Du vet vem jag är när du kikar in pa bloggen...;)



Ha det bäst vännen min!



KRAM

Postat av: Sessan

Jag berättade ju det för dig en gång att vi hade åkt med bus4you till sthlm, sååå mycket rymligare. Åk aldrig comfortfram!!! Man kom typ aldrig fram

2008-09-18 @ 18:01:39
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

vad är bus4you? r det långfärdsbuss typ?

bra o veta om man ska iväg någon gång ju!

hoppas allt går bra för dig, vi måste träffas snart igen! kram gumman

2008-09-19 @ 07:38:04
URL: http://femalwarrior.blogg.se/
Postat av: Ida

Det låter ju underbart!!

Nästan så att man vill ut och åka buss :)

Tänker på dig idag vännen! kram

2008-09-19 @ 08:19:20
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Tjingeling!

Hoppas att du har en jätte härlig helg!

Kramis

2008-09-20 @ 16:52:21
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback