Vilken vecka!

Men nu är den över & det känns mycket bra!
Veckan slutade med höstens andra studiedag & det kändes lagom att avsluta den just så. Jag fick mycket gjort & lika så mina kollegor! Skönt att vara vettig... osynliga saker gjorde jag mest! Men de ska ju också göras...

Vi hade också ett samtal med cheferna (eller nja en chef) & det var väldigt nyttigt! Men behöver dessa vettiga samtal för att få pepp att man är bra! Någonstans vet vi att man är bra i sina olika roller. Jag är bra! Jag kan... jag har vilja!
Mina vänner ger mig den viktigaste peppen (fått Fina ord genom åren), men vad det är viktigt i arbetet!
Känner mig lycklig av vad dagen har åstakommit! Glädjeskutt.... Firade min glada dag med att göra ärenden i stan & shoppa till maskeraden! Varför vill alla andra ha det jag "behöver"?
Jag fick tänka om, kreativiteten blev levande!

Köpte äntligen hårfärg idag! Hittade inte min färg i onsdags då jag skulle färgat mitt håt. Så det var bara att skjuta fram till nästa bad hairday, som blev just precis idag!

Tänkt att det är helg igen! Veckorna går ganska fort ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback