Fotosidans fototidning

Premiär!!



Jag har hittat ett nytt sätt att leka med bilder! Här kommer ett smakprov.
Köpte en nyfototidning idag, den är skapad av gänget på
fotosidan
Måste säga att tidningen är helt underbar. det är privata exempelbilder från hemsidan & flera användbara tips!
Den är inte som andra fototidningar med tunga fakta, som jag sällan läser.
Innehållet är:Så tar du bättre bilder; barn, bröllop & familj, sport & action, natur, porträtt & modell, Resefoto & gatufoto
Få igång din kreativitet!
På köpet fick man en cdskiva som har 17 videoguider för bättre svartvita bilder.


japp, den tar jag! Fort innan jag ångrar mig! Hann inte tjuvläsa så mycket, så det var ett ord på framsidan som fick mig att ta den, ordet är bröllop! Meningen som avgjorde var Få igång din kreativitet!
Cdskivan frästade mig väldigt mycket också! Nu när jag tittat i tidningen ångrar jag inte en sekund! Denna kommer jag att njuta av & snart kommer en ny!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Haha... va roligt att ha nåt å pyssla med. Hoppas det blir bra nu då... är nöjd med min insats och kul att hjälpa till!!



Ta hand om dig sötnos! kram

Postat av: Sussi

Tack för tipset!

2008-10-29 @ 14:58:55
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback