snart är det jul igen

Tänk vad tiden går fort, det är mindre än 2 månader kvar till julafton! Tänken är att jag ska åka till pappa & Rhonda för att fira jul! Har precis kollat på flygresor & priserna ser rätt så överkommliga ut! Ska bara kolla upp ledigheten, men redan nu ser det ut som jag kan ta ledigt i mellandagarna! Känns skönt att man har lite tankar inför julen!
Fick också erbjudande att fira med Ida med familj & bara det värmer mig i hjärtat ♥
Känns som om man inte behöver vara ensam...

När jag blev singel så började jag med egna idéer om vad jag skulle göra som ensam på just julafton!
♥ Åka upp till norra norrland & åka hundsläde
♥ Ta in på ett fint hotell & bara vara ensam
♥ Åka till en härlig plats, öde ö eller något
♥ Ha en julafton med bara vänner (fast jag som nästan ensam singel skulle nog bli en av få)
♥ vara i Oslo eller släktingarna i norrland!



Längtar till årets jul, julen ska skänka glädje!
Funderar på vettiga julklappar! Blir det England får jag vara snål med allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback