MQ

Igår blev jag medbjuden till MQs vipkväll! Det var väldigt trevligt att gå dit med mina vänner, men det var också överbefolkat! Ganska snabbt fann jag en jättefin fest klänning och jag såg min storlek på avstånd! Men inte hade jag lust att stå i milslångkö för att prova något jag egentligen inte hade råd med innan lön, på måndag! Så kanske jag kan prova senare för skojs skull!
Kvällen blev inte så väldigt social, för vi var ganska trötta! Martin & tjejerna handlade men jag kikade bara på massa fint... Åh minglade med bubbel & Nötter.
Det blev en sen kväll! Vi tog taxi hem & hemma igen sov ganska sött


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, det var ju lååång kö. Tur att Prinsen stod i kön tidigare innan alla ville betala...



Kul å se dig idag... vi hörs! ha det kul imorgon! Puss Sötnos =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback