Mitt Matrum

Här är mitt matrum, eftersom jag bara har kokvrå så behövs det "lite extra"

Nästan slutresultatet av matrummet som
målandes om av ett gäng glada människor i september :)
jag är väldigt glad att jag fick den galna idén, för det blev ju så bra!

Det finns några idéer till att genomföra. T ex. lite gardiner kanske & tavlor är tanken? Sen ska jag väl vara nöjd!


Bokhyllan är från Ikea, som det mesta av mina möbler är.
Tekanna från åhléns, tekoppar från norge, böcker, spargris från village, cylindervas från lagerhouse, krukor & blommor från Priso

Den ommålade byrån från min förra sambo & de övriga möblerna från ikea.
Silver rosorna är från en blomsterbutik, lampan från Ikea
Bordstabletter hittar du b la. på Nordik, jag köpte de på Myrra i Ö-vik
Det mesta i vitrinskåpet är från Ikea




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint. Måste ju komma o hälsa på snart. Är i link maskeradhelgen.. så då kanske man kan komma förbi. Kramar Elenor

2008-10-07 @ 22:50:30
Postat av: Marianne

Vad fint du har det!! Kram kram

Postat av: Marianne

Åh ja, ni måste komma upp i vårvintertider, så vi kan tillbringa några dar i min alldeles egna (å andreas såklart) husvagn i fjällen!! Rulla lite apelsiner och grilla falukorv, eller va tycker du!? Kramar

2008-10-08 @ 07:52:02
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sessan

Fina bilder, men jag har ju redan sett dem tihi =) Frstn vännen... jag måste be dig om en sak, men inte just nu =) PUSS

2008-10-08 @ 15:54:56
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh så mysigt det ser ut!

Ser fram emot fredag!! :)

2008-10-08 @ 19:58:25
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback