Utekväll med Maria


Maria var hos mig i går, vi snackade strunt & myste med choklad! Jag blev lite sugen på att gå på Harrys, självklart var min vän lika sugen! Lyckat va?
Åh så blev det, dans hela natten! Jag hade jättetrevligt Maria & med alla männsikor som var fulla med energi! Fast det är klart, en del hade lite för mycket energi på liten yta! En kvinna var riktigt våldsam med sitt flaxande :) En man var riktigt sur på alla andras flaxande...
Vi gick hem vid 2-tiden, då var vi möra i både kropp & hals!

Somnade som en stock, det var underbart att sova ut...
Jag sov till klockan nästan var 10, det har aldrig hänt i nya hemmet & det var även tidigare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt!!

Jag vill också dansa...

Postat av: ejmis

Jag bor utanför Sundsvall.

2008-10-19 @ 15:13:08
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sessan

Hej söt! Kom du hem igår??



Jadu, vem kan det vara som jag syftade på.. hm...

2008-10-19 @ 19:48:36
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback