Frisk nu, tack!

Nu har jag inte varit helt kry i några veckor eller år, vad tror ni?
Känner att det är dags att få tillbaka den vanliga orken & sluta vara lite små sjuk! Jag ska ju faktiskt på fest på lördag, med temat Pretty in pink! Kan ni tänka er?
Meryem som även hon ska på den tjusiga hemma festen är sjuk, så typiskt! Värden & värdinnan får hålla sig pigga & glada för på lördag har vi planerat att titta in!

Vardagen flyter på, kvällarna försvinner & man försöker vara vettig. Är inte vettig alls!
Tänkte ge lite rapporter om jobbet, jag trivs väldigt bra & det börjar falla på plats. Långsamt går det, men man måste tro att det blir ännu mera toppen!
Jag har underbart söta kollegor & barnen är små guldklimpar! Fast de bär på den ständiga förkylningssmittan :) & lite till!
I måndags vet jag inte hur det var fatt med mig, blev riktigt dålig i kroppen, eller ska jag vara tydlig & säga magen!
Jag ville absolut inte stanna på jobbet många sekunder till (för barnen, kollegor & min skull), men jag gav det en chans & det gick över! Nu mår jag fint, försöker jag tänka!

Det var väl allt ni behöver veta om mig!
Mera rapporter kommer :)

Puss

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

det vore verkligen sjukt kul o komma på festen faktiskt... men ska tänka vidare! se om det går sen hehe

Postat av: Sessan

Men hon känner sig mycket bättre nu! =)

2008-10-03 @ 12:45:55
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback