Besök, idol & fruktsallad

Lite plock skulle göras innan Elenor & Malin skulle titta in! Jag hade lådor att bära & lite annat att flytta undan! Men det gick fort, men inte tillräckligt fort! Jag fick ju klacka om mina skor urakut på stan också... Ni skulle sett mig sittade vid Lucullus (Hemköp för alla som inte är linköpingsbor) med bara strumpor & under väntetiden läste jag min pocket! Så om det inte vore för skorna hade jag varit hemma tidigare!
Envis som jag kan vara ganska ofta kom jag fram till att håret måste absolut  bli brunt (hittade ju min hårfärg till sist) idag, annars skulle det bli allt för stressigt i morgon! Ja, men det blev ju så att det blev ju att göra det när gästerna var här! Osocialt jag vet, men jag frågade först! Det tog lite extra tid, inte egentligen men ändå! Social försökte jag vara under tiden! Gick väl så där.. hihi

.
Fruktsallad med alla möjliga olika goda fruktsorter gjordes i ordning & vad gott det var, mumma!
Det måste göras oftare, brukar låta så...

 



Det var väldigt trevligt att ha tjejerna här! Vi tittade på idol, vilket jag missat helt & hållet i år! Det pratades självklart en del också, fick lite förklaringar på ett & annat! Hmm, intressant! Sitter och ler lite...

Nu är jag ganska trött & hungern som vrålar, den noncalerar jag!
Mycket ska hända under morgondagen, åh jag kan inte låta bli att hoppas att jag kan sova lite denna lördagmorgon efter som jag inte ska vara hemma särskilt mycket under dagen!

Varför sitter jag här för? Är ju trött!

Älskar mina vänner, vill bara att ni ska veta det!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh den såg supergod ut vännen, frukt är såå gott!! Hoppas din lördag var trevlig vad du nu haft för dej, kanske snart får läsa :)



Tänkte önska dej en god natt!!

Stor kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback