Underbara fredag

Hade en väldigt fin fredag eftermiddag! Åkte sedan hem för att jaga min mobil, fortfarande inte återfunnen!!
Men vad finns det att göra, nu ska jag kolla upp försäkring & sånt! Så det var ett tråkigt slut på underbara eftermiddagen!!
Somnade också sött i sängen en stund, för att sedan upp Therese vid resecentrum!
Vi handlade till middagen & tog oss hem till mitt lilla hem...

Vi gjorde en dundergod caesarsallad & mycket blev det! Jag hann se fram emot dagens lunch, men det kunde jag glömma! Det blidde "slut"...

Tess gjorde sig fin för kvällen, jag tog det lungt med en go filt i soffan! När min gäst var klar satte vi oss i soffan & tittade på 1,5 film! Vi hade väldigt trevligt, men så trötta vi var!
Just nu är jag ensam, för Tess åkte till sin kärlek i natt! Så kanske får jag njuta av lördagen själv!!

Ha en underbar lördag, puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback