Onsdag

Fantasifull rubrik! Men jag orkar inte tänka, förlåt mig!

Somnade med proppar i öronen, vaknar väldigt trött av mig själv 1 timma för tidigt! Suck... är det inte bilar eller tidningar så är det jag själv! Jaja, sova får man väl göra någongång i livet!!
Jag åkte till jobbet med 7.3o tåget, precis som vanligt! Gick till jobbet i vackert vinterväder, utan snö dock!! Men på eftermiddagen föll massa stora vackra flingor, som inte ville stanna hos oss! Men det har snöat för andra gången här "hemma"... I mitt barndoms hemma är det ganska mycket snö, tror jag!
Dagen med ond rygg & trötthet överlevdes med en powernapp på rasten! Jippi...

Kom i gång med mitt projekt "porträttfoto" vilket var jätterolig! Några bilder blev så härliga, vill visa men får inte!
Jag kände mig så glad, för det var så roligt!

På hemvägen handlade jag en fin blomma (vill också ha) till en kollega! Traskade vidare hem till henne & blev bjuden på te! Mysigt & kul att se hennes lägenhet! Jag hade jättetrevligt! Malin är så himla härligt mysig!

Hemma igen blev det mat & liten stund senare Greýs!
Sitter här på övertid!
Säger natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback