Åh Kära nå´n

Men blev ganska trött av helgens uteliv! Tess kom på eftermiddagen i fredags & vi trodde att det var singeltema på Harrys, men lilla detaljen var ju att Harrys finns i Norrköping också! Hmm, omplanering! Fast vi gick ut i alla fall, hade väldigt kul! Men trötta var vi båda två!
Vad kan jag säga om lördagen?
Vi hade kul men var trötta! Lördagen var lite roligare, eller var den det? Det var Harrys igen, extremt mycket folk!
Dans hela natta, somnade som söta stockar väl hemma!

Världen blev liten igen....

Nu ska jag ta mig till jobbet, i hmm snökaos!?
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Gud så jag saknar festandet, ja... jag har ju gått och blivit utenykterist eller nåt =)



Hoppas vi hinner ses innan jul eller nåt!



P U S S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback