Så väldigt dumt av mig

Detta är så pinsamt att jag knappt vill skriva det!
Igår var jag arg & ledsen på mig själv vill jag lova!
Jag är som jag är: Lättdistraherad! Det kan ju vara ganska charmigt i bland ;) Men igår blev det en skandal, som började redan förra månaden! Då var jag minsann väldigt noga med att betala räkningarna i god tid! Flera dagar tidigt! Men igår kom en lite smäll, jag hade inte bekräftat... Inte en krona från föra månaden var betalad!
Så igår betalade jag dubbla räkningar + påminnelseavgifter! Fy vad jag mådde/mår dåligt! Hade skapligt kvar, men då kom jag på att mina autogiro+ hyran inte har dragits-än! Får se hur fattigt det blir denna månad!

Detta är ett varningsbrev till alla andra där ute!! :) Gör ALDRIG så!
Åh, typiskt! Som vännerna från sjumilaskogen brukar säga!  

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh.. verkligen typiskt!! Men du, det löser sig nog! Kram!

Postat av: Anonym

haha så kan det gå! man är ju inte alltid prefekt! men fan man lär sig ju en läxa av det :-D

2008-05-26 @ 08:40:57
Postat av: Sofie

Men Sussy... varfor skriver du om det da?? Man behover ju inte alltid beratta om alla sina misstag... da er det ju ingen som vet om dem! :) *Kuckiliku!!*

2008-05-27 @ 02:22:49
Postat av: Susanne

svar: För att jag försöker se det roliga i det!!
& för att faktiskt påminna folk om att man kan göra det, inför denna tråkiga månads betalning!
Gäsp, nu ska jag åka till jobbet!

Kram

2008-05-27 @ 05:52:03
URL: http://blueangel.blogg.se
Postat av: Sessan

Men vännen, märkte du inte att du hade otroligt mycket pengar över just den månaden? =(

2008-05-28 @ 13:00:03
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sofie

Sager du det sa... :)

2008-05-29 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback