min alldelses egna

nya dator! Köpte en egen bärbar dator igår, tycka mycket om!
så fin, så fin!!! Det blev kanske ett impulsköp, men jag tror inte det blev fel egentligen!!

Hade en vääldigt trevlig & charmig försäljare!! Fick bra förtroende, om man jämnför med vissa andra försäljare!! ;)


Det krävs nytt tänk med en bärbar, är inte riktigt van min lilla nya vän!

Klickar fel, råkar stänga av saker jag har uppe etc.

Träning ger färdighet! Så det är bara att ge järnet!!


Min helg har varit bra!

Fredagen var kanon lyckad! Personalfest men goa gänget!

Fantastik mat hemma hos Mikaela, chefen stod i drinkbaren & trivdes!

Sedan var det allsång med gitarr....




Se såå roligt!!


Igår var jag snäppet tråkigare, orkade inget efter datashopping!

Började installera den, senare & senare blev uret! Hmm, middag! Club Sandwich

Vi var ju bjudna på Spelkväll, jag hade lust men samtidigt absolut ingen ork!!!

Det blev lugn & skön hemma kväll, lärde ju känna min nya vän!

Jag såg i kors kring 23-tiden.... Är ju uppe med tuppen jämt!!!!

06.30 var jag uppe idag!! helt sjukt ju....

Nu ska jag ta tag i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback