Måndagmorgon

.. vill inte gå till jobbet! Inte riktigt vaken!
Idag kommer jag att jobba till kl. 17.oo & sedan sitta i möte till 20.oo!

Helgen har varit bra, var i trädgårsföreningen på lördagen drack vin & åt, träffade en killkompis och c/o, senare gick gick vi hem till oss spelade sällskapsspel med bara grabbar ! Det slutade "illa"...
Fick pinsamt uppdrag som ensam liten tjej!! Grr.. dumma!

Igår tittade jag till min pappers hög & nu är allt i pärmar! Skönt att rensa, men tråkigt!
Sedan hade vi det lungt & skönt! Med middag, efterrätt & film.
vi såg Blood diamond, en till grym film av alla grymma vi sett den sista tiden!

Dags att göra sig klar!



klippte håret i lördags

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej stumpan=) Fin du vart i håret! Vill oxå ha sommar. Såg så härligt ut på kortet i solen med linne! Hoppas allt är väl och att du får tillbaka din kamera! *håller tummarna*
Ha en bra arbetsdag. Kramar

Postat av: Merem

Jag sa att du skulle le liiite mer =)
Som sagt, vi måste boka upp Emma för en privatelesson i konsten om föning hahah, du blev jättefin gumman;)

PuSs PuSs från

2008-05-12 @ 17:43:15
URL: http://boootylicious.blogg.se
Postat av: Mia

Vad fin du blev i håret! Jag ska boka en tid för klipp och färg snart, måste göra nåt åt barret!! Kan knappt kamma det nu..

Lång dag igår för dig.. Jag har en sådan dag idag när jag knappt kan hålla ögonen öppna trots massor av kaffe. Kram!

2008-05-13 @ 10:33:33
URL: http://miapetite.blogg.se
Postat av: Marianne

Jättefin du blev i håret!!

2008-05-19 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback