utelivet på Harry´s

Efter god mat & kanske fram för allt nya drycker så tog vi oss ner på stan! Kanske lite sent, men jag var ju inblandad i dramat! hehe...
Vi kom igenom kön på ett enkelt sätt genom Emil (idas sambos bror), åh efter det var det bara att dansa natten lång! Åh det gjorde vi, uppenbarligen användes min rumpa i dansen för i dag har fröken Susanne träningsvärk!
Jag hade jättekul... såg också Sara som hastigast!! Sedan förvann alla i vimlet!
En toppen kväll!!

Idag har vi fikat med Elenor på stan & haft trevligt även idag!
Sedan fick jag motigt lämna mina flickor på stationen!!
Vink, vink!

Åh numera har jag också sett en uppstoppad svan på Linköpings tågstation... Märkligt!!
One in a life time :)

Snart är det fest igen!
Meddelade till Meryem idag att vi kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Snyggt inbjudningskort va! Sessandesign! =) Mitt hemliga vapen still =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback