Miniweekend i Göteborg

image518På torsdagen efter jobbet åkte vi ner till Göteborg!
Vi tog in på hotellet, vilade & åkte sedan till Skandinavium för att se Damernas Kortprogram med Svenska Victoria Helgesson (bilden)! Det var jätterolig, annorlunda upplevelse!! Alla var jätteduktiga & vackra!

Det var väldigt mysigt att sova på hotell, det var min påskpresent från Fredrik!
Vi gick lite på stan i snöstorm & åkte sedan hem i går kväll! Vi åkte lite fel så det blev en tjusigre men lite längre väg! Jag hade ont i vänster handleden & höger handen efter min krach med cykeln i torsdags! Så jag var på lite dåligt humör...
Tröstade mig med bok & godis! :)
Hemma igen kollade vi på mera konståkning på tv, man såg lite bättre!
Mina bilder är inte mycket att blogga, men lägger upp 3 ändå!
Victoria & den en sista är från prisutdelningen damer

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback