Hemma i Linköping

I fredags var jag ledig från jobbet och var i enköping på mormors begravning! Det var en väldigt vacker begravning med närmsta släkten!! Det blev en lång och tung dag! Tillsammans med kusinerna åt vi en trevlig middag efteråt...
Jag, Fredrik & Marielle åkte sedan vidare till Stockholm på kvällen!

Vi har haft en väldigt blöt men väldigt trevlig helg i stockholm!
Vi har shoppat, ätit god mat, drukit piggelin, sjungit & gått på pub!
Det var trevlig kväll i går... i helhet! Någon tyckte att Sofia skulle byta pojkvän, men det tyckte inte vi, så vi gick noncalant hemmåt! Mystiskt kille....
Mer om helgen blir det i morgon!! Bilder i stället för ord!

Väntar tålmodigt på min nya stil!! det som väntar får se....

Puss & godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej vän! Jag ändrade det här side-strecket till samma färg som bakgrunden, men vill du ha den i ljusgrått så skriver du bara koden för ljusgrått, eller CCCCCC... leta upp i mallen där det står side.. bla bla.. border-right-color #

Frstn! Ser du att det numera står "lämna en kommentar" istället för "kommentarer"

Puss och natti!

Postat av: Sofie

Snygg sida!! :) Hoppas allt ar bra med dig och att det gar bra med era stockholmsplaner den dagen ni kanner att det ar dags... Har ar klockan nu atta pa kvallen och jag sitter och pluggar... Kramar fran Australien!

2008-03-03 @ 09:54:41
Postat av: Ida

Jag ser inte din nya look... :(
Ser ut som vanligt här.

2008-03-03 @ 19:38:38
Postat av: Meryem

Hej gumman! Va fint du har fått till det =). Ser riktigt nice ut ;). Ska också ändra header snart hihi. Puss puss gumman, hörs när jag är tillbaka, är i S-näs
nu.

Vi måste fika snart!! I call u. Puss puss

2008-03-03 @ 21:54:33
URL: http://boootylicious.blogg.se
Postat av: Åsaaa

Tack :) Desamma ; ) Jo det blev ett lyckat spa, tycker det är så härligt när man väl tar tid och unna sig själv något sådant :)

2008-03-04 @ 06:56:50
URL: http://skogsblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback